I'm back, bitches

13. srpna 2017 v 15:06 |  Historie conů, slezin a jiných akcí
Did you miss me?
Admit it, you missed me!

Ano, jsem zpátky už od včerejšího odpoledne, ale nějak se mi nechtělo dělat nic moc jiného než se pořádně vyspat na vlastní měkké posteli.

Letošní placka je vrchol roztomilosti a nemůžu se na ni vynadívat. ♥

Pro správný dojem z celého článku je nutno poslouchat toto:

Protože když vám to shoťata hustí do hlavy prakticky od rána do večera, musí to na vás zanechat následky.

Ono vzhledem k tomu, že jsem v průběhu celého tábora tweetovala a bylo to aktuální, už nějak nevím, co sem vůbec psát, protože se mi to nechce přepisovat dvakrát (takže se na ten Twitter mrkněte, ju). Snad jen to, že letos, ačkoliv si Chlopeň nic nevychlopnila, tak aby byl vesmír v rovnováze, částečně nám pochcípalo několik dětí (s jedním se dokonce jelo v noci do nemocnice) a dokonce i Saku, neb si uhnala krásný úpal (ale byla jsem mimo jenom jeden den, pak už se to srovnalo). Ve stejný den mi navíc uklízečka podruhé vyhodila pytel se špinavým prádlem, který se ovšem později dohledal úplně jinde, takže jsem se tu půlhodinu hrabala v kontejneru zbytečně (a stal se z toho putovní fór).

Nicméně, počasí nám až na poslední dva dny vycházelo snad až moc dobře (viz. zmínka o úpalu), má děťátka byla prakticky ta samá, co vloni, a opět to byla vesměs fakt zlatíčka, navíc ještě dochvilná a nefrfňající (a Gravity Falls znalá), která s námi tancovala La Colitu, pohádka o třech prasátkách jim končila zombie apokalypsou a jako koledu předvedla Štědrý večer nastal od Xindla X. :D Jelikož Lužické hory jsou skutečně krásné, prolezli jsme leccos - od Křížovky, Jedlové s lívanci s borůvkami, Tolštejnu, kozí farmy v Žofíně, větrného mlýnu až po celodenní výlet v Kamenici s vynikající točenou zmrzlinou, indiánem v bílé čokoládě a sushi k obědu na koupališti. Nachodili jsme toho tedy poměrně dost, navíc v solidním převýšení, a to ještě nikdo nepočítal, kolik by dohromady dalo veškeré přecházení na jídlo do druhého objektu nebo jenom lezení do a z druhého patra.

Co se týče letošní celotáborovky, ta se nesla v duchu Krokem celým rokem - každý oddíl byl tedy jedno roční období a každý den se nesl v duchu jednoho měsíce. My byli léto a konečně po letech jsme celotáborovku vyhráli, eeey! :D

Celkově byl tedy zřejmě poslední tábor moc fajn a můžu říct, že když se včera pár shoťat přišlo rozloučit a ještě obejmout, bylo to víc než ňuňu a už dneska mi většina z nich fakt chybí. :'3

Křížová cesta na Křížové hoře

Lesní jednorožec postavený mými shoťaty

Zřícenina hradu Kamenice na Zámeckém vrchu, na kterém jsem málem nechala koleno

Om nom nom

Naše oddílová vlajka

A naše oddílová májka

Jeden z našich lampionů

Na závěr bych chtěla ještě mockrát poděkovat těm, kteří si na mě vzpomněli a poslali mi nějaké to povzbuzující slovo ... protože když vám dorazí něco, jako je tahle úžasnost od Míši, jste z toho totálně mimo ještě po zbytek dne. :'3

P.S. Všechny, ale úplně všechny jakože ofiko fotky najdete TADY.

Komentáře

1 Sova přepálená Sova přepálená | Web | 15. srpna 2017 v 12:16 | Reagovat

Ta placka s medvědem je skvělá! :3 A ta křížová cesta na pohledu vypadala, jako že je na rovině, ne takhle do kopce. :D

Je super, že jsi měla fajn děti a že jste si to i přes ty nešvary užili. Všechny ty kreativní výtvory jsou boží. :)
Tu drbnutou parodii znám, je o něco snesitelnější než původní verze, ale kdybych to musela poslouchat nějak často, asi mi hrábne. :'D

2 Sakura Minamino / Tweedledee Sakura Minamino / Tweedledee | E-mail | Web | 15. srpna 2017 v 17:17 | Reagovat

[1]: Je to Křížová hora, dá se to obejít ještě bokem, ne tak prudkým kopcem, ale obě ty cesty jsou celkem záhul ... nejlepší je jít to dolů, no. :D

3 Lucirä Lucirä | E-mail | Web | 15. srpna 2017 v 19:36 | Reagovat

Lesní jednorožec mě uchvátil. A to na ty jednorožce moc nejsem. :-D
A ta rozhledna je hrozně kouzelná a pohádková, už jen čekám, kdy z ní spustí Locika vlasy.
Je super, že jste si to všichni užili. :-) I já chtěla poslat pozdrav v podobě Poltříkových chlupů k naklonování, abys to měla komplet, ale bohužel jsem se k tomu vůbec nedostala, ten čas je jak zrychlenej. :-/

4 Sakura Minamino / Tweedledee Sakura Minamino / Tweedledee | E-mail | Web | 16. srpna 2017 v 9:02 | Reagovat

[3]: Akorát děcka hlásila, že je tam jeden propadlý schod, tak nevím ... já jsem dole hlídala bágly. :D

No jo, vlastně, Poltří chlupy ještě nemám ... tak někdy příště. ;)

5 Nauesin Nauesin | Web | 16. srpna 2017 v 12:19 | Reagovat

Nevím, co psát, sledovala jsem twitter víceméně, tak jen... omg ten jednorožec :D Slyšela jsi taky despacito od Ryana? Taky super :D Na Kovyho jsme se s přítelem taky koukali, na českou parodii se mu to povedlo

6 Sakura Minamino / Tweedledee Sakura Minamino / Tweedledee | E-mail | Web | 16. srpna 2017 v 12:35 | Reagovat

[5]: Jednorožce navrhla sama shota, konkrétně Filip, nějak ho ti jednorožci brali. :D

Já už se Despacito snažím ignorovat kompletně, mám toho dost na celý život a navíc při něm dostávám chuť na ten perfektní kebab, co jsme měly s Kyoko jednou místo oběda, om nom nom.

7 Lila Lila | Web | 16. srpna 2017 v 15:41 | Reagovat

Placka je boží. Jsme ráda že jsi to ve zdraví přežila. A vypadá to tam i moc hezky.

8 Sakura Minamino / Tweedledee Sakura Minamino / Tweedledee | E-mail | Web | 16. srpna 2017 v 16:10 | Reagovat

[7]: Lužický hory jsou strašně pěkný. :>

9 Kirachan Kirachan | E-mail | 16. srpna 2017 v 16:14 | Reagovat

Placka i jednorožec jsou super. :) Jakto, že to zřejmě bude tvůj poslední tábor?

10 Sakura Minamino / Tweedledee Sakura Minamino / Tweedledee | E-mail | Web | 16. srpna 2017 v 17:06 | Reagovat

[9]: Mamka Kyoko jde do důchodu, takže příští rok jako hlavní vedoucí pojede někdo pro mě úplně cizí ... a když nepojede ona ani Kyoko, nemám důvod, abych jela já, protože jsem tam vlastně začala jezdit díky nim a kvůli nim. Proto. :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.