Údolím císařského potoka

4. července 2017 v 18:28 |  Herald z roku 2017
Guten tag, zbloudilí pocestní!

Dnešní cestování se týkalo, jak už napovídá sám název článku, údolí císařského potoka neboli Kaiserbachtal, což je mimo jiné také přírodní rezervace. A vážně moc pěkná. :3

Ráno mě poprvé při pohledu z okna přivítala modrá obloha a při vstupu na balkon dokonce i chroustání krav na pastvině vedle domu. ^^ Po snídani jsme si tedy sbalili ranečky, dojeli do Griesenau a poté mýtnou silnicí dobrých pět kilometrů solidním krpálem a serpentýnami ke Griesner Alm ve výši 1024 m n. m., kde jsme zaparkovali, hodili pohledy, pokochali se pohledem na krásná sotva odrostlá telátka na pastvině, a vydali jsme se přes Kaiserbach krásnými loukami plnými vonícího alpského kvítí nahoru směrem ke Stripsenjochhaus, který je však až nahoře na kopci, a až tam jsme nechtěli (ale podle všeho tam mají velmi realisticky vyhlížejícího atleta na kříži, a dokonce v doživotní velikosti), takže jsme si řekli, že až budeme chtít, tak to prostě otočíme a půjdeme zpátky.

Pretty. ♥️

Došli jsme ovšem k naprosto kouzelnému místu (a cestou jsem dokonce našla hříbka, doslova uprostřed cesty), kde Kaiserbach tvoří takové malé vodopádky, dá se v pohodě přebrodit a protéká mezi kameny, po kterých můžete lézt, kam až se vám zamane, a navrch se šplíchat v ledové čisté horské vodě. :'3

Hlavně neupustit vafli do vody

Slezli jsme zpátky dolů ke Griesner Alm, kde jsme měli už cestou nahoru vybraný oběd - špekové knedlíky se zelíčkem a výpekem, kterých bych se s radostí užrala (on ten speckknödel je totiž takový hodně vytuněný velký polévkový šunkový knedlíček, a je to fakt balada), a samozřejmě místní pivo Huber.

Po obědě, aby z nás vyprchal alkohol, jsme se vydali ještě kousek na druhou stranu dolů, kde jsme si našli příhodnou lavičku pod obrovským skalním masívem, kde to krásně hřálo a kde bych s klidem strávila několik hodin v kuse, jen tak nebo třeba s knížkou. Byl tam totiž boží klid, kdy jenom zpívali ptáci, zurčel potok a voněl les.

Still pretty. ♥️

P.S. Včera večer jsem suverénně vyhrála v kostkách a jsem za to silně perzekuována.

P.P.S. Dneska si večer půjdeme do statku pár minut od nás pro echt nejvíc bio mlíčko a vajíčka, co můžou být, přímo od té zvěře, kterou venku pozorujeme.

Komentáře

1 Sova přepálená Sova přepálená | 5. července 2017 v 18:09 | Reagovat

Takové biomlíčko se s tou bílou vodou z krabice vůbec nedá srovnat, ani s tou plnotučnou. U nás už ho takhle prodávat přestali, z místních kraviček jsou teď už spíš burgery a steaky.
Ty kopečky a kvítka vypadají krásně, těším se na přírodní fotky. ^^

2 Sakura Minamino / Tweedledee Sakura Minamino / Tweedledee | E-mail | Web | 6. července 2017 v 18:43 | Reagovat

[1]: Myslím, že si po odjezdu budu zas zvykat docela těžce. I ta chuť mlíka z pastvin je prostě úplně jiná.
Budou, budou, asi v pondělí, myslím, že v neděli toho budu mít docela plný kecky. ^^"

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.