Detroit Metal City - recenze

10. dubna 2012 v 13:41 |  Anime recenze
Negishi Souichi odjel do Tokya, aby si splnil svůj hudební sen a založil úžasnou popovou kapelu, podobnou těm, jaké zbožňuje. Co ovšem netušil je fakt, že se to všechno nějak zvrhne a on se stane členem bizarní death metalové skupiny Detroit Metal City, vystupující v podivných kostýmech a make-upech hodně podobným těm, jaké nosívali Kiss ... a kdyby jen členem, dokonce leaderem Johannesem Krauserem II, o kterém se říká, že už jako dítě zabil a znásilnil své rodiče, libuje si v nejrůznějších nadávkách a znásilňování všeho živého i neživého, de facto vlastně ani není člověk, ale démoní vládce, který povstal z Pekla, zkrátka je z něj metalová legenda, kterou fanoušci uctívají. Na mladíčka, který nosí účes střižený snad podle hrnce, je stále ještě panic a v životě nepil ani nekouřil, je to celkem dost velký paradox, nemyslíte? Nicméně o této temnější stránce ví akorát ostatní členové kapely (v civilu taky dobří pošuci) a šéfka DMC, věčně nadržená blondýna, která pro ránu rozhodně nejde daleko. Negishiho rodina samozřejmě nemá o ničem ani ponětí. Vše se začne trochu zamotávat, když se na scéně objeví Negishiho bývalá spolužačka Aikawa, do které je ještě pořád zamilovaný. A Negishi zjišťuje, že mu stačí silnější nápor emocí k tomu, aby se změnil na Krausera, aniž by sám chtěl. Svůj hudební sen se stále snaží nějak naplnit, ale zjišťuje, že zkrátka nedokáže DMC opustit.

Naprosto perfektní parodie na všechny fanatické fandy, ať už metalu, punku nebo třeba hip hopu, kterou by měl podle mě vidět vidět každý, kdo si aspoň občas nějakou tu tvrdší muziku poslechne; pokud není právě takový fanatik, jaké si anime bere na mušku a umí si udělat srandu sám ze sebe, tak se bude královsky bavit ;) Všechno je to dost absurdní, zápletka, děj jednotlivých epizod, postavy, ale o to tady přesně jde :) Kresba není nijak uchvacující, ale upřímně řečeno, nedokážu si představit metalisty s lesklýma očima přes půl xichtu, vážně ne, čili svůj účel splňuje na jedničku. A hudba, protože o hudbu tu jde, je celkem dost nářez, když se tedy člověk odkloní od textů, které jsou zkrátka ... death metalové :D Co říct na závěr? Pokud jste se doteď chytli a chcete vidět znásilnění Tokyjské věže a podobně přehnané situace, dejte si to, pobavíte se :D A plusem je, že každá epizoda má jenom kolem patnácti minut ;)